آ

  • آزمون وایتزمن مقایسۀ رشد اجتماعی در دانشجویان ورزشکار (رشته‌های تیمی و انفرادی) و غیرورزشکار دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 41-54]

ا

  • اختلالات رشدی ادراک ویژۀ عمل در شرایط متفاوت کانون توجه در کودکان اوتیسمی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 55-68]

  • ادراک ویژه عمل ادراک ویژۀ عمل در شرایط متفاوت کانون توجه در کودکان اوتیسمی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 55-68]

  • استراتژی بازی تأثیر تصویرسازی استراتژی بازی و تصویرسازی مهارت حرکتی بر عملکرد ورزشی جوانان در کاراته [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • اضطراب صفتی تدوین مدل ارتباطی اضطراب صفتی با مولفه‌های سبک‌ توجه در دانشجویان ورزشکار [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 5-21]

  • الگوی تکلیف دوگانه تاثیر دشواری تکلیف شناختی و صدای گفتاری بر نوسان قامت [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]

  • امواج مغزی تاثیرارائه تغییر پذیر دستورالعمل های تمرینات نوروفیدبک بر زمان واکنش سالمندان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 111-123]

  • انتقال بینایی- فضایی نقش چندریختی عامل نوروتروفیکی مشتق از مغز دریادگیری یک مهارت توالی‌دار حرکتی: چالش سیستم های هماهنگی بینایی-فضایی و هماهنگی حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 118-135]

  • انتقال حرکت نقش چندریختی عامل نوروتروفیکی مشتق از مغز دریادگیری یک مهارت توالی‌دار حرکتی: چالش سیستم های هماهنگی بینایی-فضایی و هماهنگی حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 118-135]

  • انسداد تحت فشار تاثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (tDCS) بر انسداد روانی، ترس از شکست و عملکرد تیر اندازان در شرایط تحت فشار [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 83-98]

  • انگیختگی تأثیر سطوح انگیختگی در طول مراحل مختلف یادگیری بر اجرای تکلیف هماهنگی چشم – دست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 25-40]

  • انگیزه تأثیر تمرین بدنی و الگوی مشاهده‌ای انتخابی و اجباری بر میزان انگیزه درونی و یادگیری شناختی مهارت شوت جفت بسکتبال: با رویکرد نیازهای روانشناختی پایه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 5-23]

  • اوتیسم ادراک ویژۀ عمل در شرایط متفاوت کانون توجه در کودکان اوتیسمی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 55-68]

ب

  • بازخورد زیستی تاثیر تمرین بازخورد زیستی ضربان قلب همراه با آرامسازی بر عملکرد و رفتار خیرگی تیراندازان نیمه ماهر [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 54-68]

  • بازنمایی ذهنی رابطۀ بین توانایی تصویرسازی حرکتی و ساختار بازنمایی ذهنی در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 69-82]

  • بازی‌های سنتی اثربخشی آموزش بازی‌های بومی-محلی بر اساس ترکیبی از رویکردهای تدریس بازی برای فهمیدن و حس بازی بر تبحر حرکتی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 102-117]

  • بسکتبال اثر همزمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای و یادگیری مشاهده ای بر ‏یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 55-67]

  • بسکتبال رابطۀ بین توانایی تصویرسازی حرکتی و ساختار بازنمایی ذهنی در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 69-82]

پ

  • پایایی روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه شایستگی حرکتی نوجوانان (AMCQ) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 53-72]

  • پایایی زمانی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس خودکارآمدی داوران (REFS) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 69-86]

  • پرتاب دارت اثر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر عملکرد پرتاب دارت با دشواری‌های متفاوت [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]

  • پرسشنامه روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه شایستگی حرکتی نوجوانان (AMCQ) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 53-72]

  • پیگیری اثر همزمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای و یادگیری مشاهده ای بر ‏یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 55-67]

ت

  • تبحر حرکتی اثربخشی آموزش بازی‌های بومی-محلی بر اساس ترکیبی از رویکردهای تدریس بازی برای فهمیدن و حس بازی بر تبحر حرکتی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 102-117]

  • تثبیت تاثیر تمرین بازخورد زیستی ضربان قلب همراه با آرامسازی بر عملکرد و رفتار خیرگی تیراندازان نیمه ماهر [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 54-68]

  • تحریک الکتریکی مستقیم جمجمه ای اثر همزمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای و یادگیری مشاهده ای بر ‏یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 55-67]

  • تحریک جریان مستقیم فرا جمجمه‌ای اثربخشی تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای بر توجه مداوم دیداری دانش‌آموزان بیش‌فعال/نقص‌توجه ورزشکار [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 17-33]

  • تحریک مغز تاثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (tDCS) بر انسداد روانی، ترس از شکست و عملکرد تیر اندازان در شرایط تحت فشار [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 83-98]

  • تداعی تأثیر سطوح انگیختگی در طول مراحل مختلف یادگیری بر اجرای تکلیف هماهنگی چشم – دست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 25-40]

  • تدریس بازی برای فهمیدن اثربخشی آموزش بازی‌های بومی-محلی بر اساس ترکیبی از رویکردهای تدریس بازی برای فهمیدن و حس بازی بر تبحر حرکتی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 102-117]

  • ترس ازافتادن تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های عملکردی و اضطراب مرتبط با ترس از افتادن در سالمندان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 87-101]

  • ترس از شکست تاثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (tDCS) بر انسداد روانی، ترس از شکست و عملکرد تیر اندازان در شرایط تحت فشار [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 83-98]

  • ترکیب رویکردها اثربخشی آموزش بازی‌های بومی-محلی بر اساس ترکیبی از رویکردهای تدریس بازی برای فهمیدن و حس بازی بر تبحر حرکتی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 102-117]

  • تصمیم گیری تاثیر تمرینات چشم ساکن بر تصمیم‌گیری، رفتار ‏خیرگی و یادگیری مهارت سرویس تنیس [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 125-145]

  • تصویرسازی شناختی‌ـ‌عمومی تأثیر تصویرسازی استراتژی بازی و تصویرسازی مهارت حرکتی بر عملکرد ورزشی جوانان در کاراته [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • تکالیف حرکتی اثر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر عملکرد پرتاب دارت با دشواری‌های متفاوت [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]

  • تکلیف توالی‌دار حرکتی نقش چندریختی عامل نوروتروفیکی مشتق از مغز دریادگیری یک مهارت توالی‌دار حرکتی: چالش سیستم های هماهنگی بینایی-فضایی و هماهنگی حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 118-135]

  • تمرینات خیرگی مقایسه اثر تمرینات دید ورزشی با و بدون موقعیت ویژه هاکی این لاین بر سرعت و زمان واکنش کل بدن هاکی‌‏بازان این لاین [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 89-110]

  • تمرینات خیرگی تاثیر تمرینات چشم ساکن بر تصمیم‌گیری، رفتار ‏خیرگی و یادگیری مهارت سرویس تنیس [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 125-145]

  • تمرین بدنی تأثیر تمرین بدنی و الگوی مشاهده‌ای انتخابی و اجباری بر میزان انگیزه درونی و یادگیری شناختی مهارت شوت جفت بسکتبال: با رویکرد نیازهای روانشناختی پایه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 5-23]

  • تمرین تناوبی سرعتی تاثیر تمرین تناوبی سرعتی بر مقادیر عامل رشد عصبی هیپوکمپ و عملکرد شناختی رت‌های نر ویستار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]

  • تمرین‌های تصمیم‌گیری تأثیر تمرین‌های تصمیم‌گیری بر حافظه کاری والیبالیست‌های ماهر و نیمه ماهر [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 83-98]

  • تنیس تاثیر تمرینات چشم ساکن بر تصمیم‌گیری، رفتار ‏خیرگی و یادگیری مهارت سرویس تنیس [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 125-145]

  • توانایی تصویرسازی تأثیر تصویرسازی استراتژی بازی و تصویرسازی مهارت حرکتی بر عملکرد ورزشی جوانان در کاراته [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • توانایی تصویرسازی رابطۀ بین توانایی تصویرسازی حرکتی و ساختار بازنمایی ذهنی در بازیکنان بسکتبال [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 69-82]

  • توجه تاثیر دشواری تکلیف شناختی و صدای گفتاری بر نوسان قامت [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]

  • توجه بالا به پایین تدوین مدل ارتباطی اضطراب صفتی با مولفه‌های سبک‌ توجه در دانشجویان ورزشکار [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 5-21]

  • توجه بیرونی ادراک ویژۀ عمل در شرایط متفاوت کانون توجه در کودکان اوتیسمی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 55-68]

  • توجه پایین به بالا تدوین مدل ارتباطی اضطراب صفتی با مولفه‌های سبک‌ توجه در دانشجویان ورزشکار [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 5-21]

  • توجه درونی ادراک ویژۀ عمل در شرایط متفاوت کانون توجه در کودکان اوتیسمی [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 55-68]

  • توجه مداوم دیداری اثربخشی تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای بر توجه مداوم دیداری دانش‌آموزان بیش‌فعال/نقص‌توجه ورزشکار [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 17-33]

  • تیراندازی تاثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (tDCS) بر انسداد روانی، ترس از شکست و عملکرد تیر اندازان در شرایط تحت فشار [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 83-98]

ج

  • جفت شدن ادراک – عمل تأثیر قیود دفاعی بر رفتارهای نقطه یابی حرکتی هندبالیست های نخبه [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 17-35]

  • جنسیت مقایسۀ رشد اجتماعی در دانشجویان ورزشکار (رشته‌های تیمی و انفرادی) و غیرورزشکار دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 41-54]

چ

  • چشم آرام تاثیر تمرین بازخورد زیستی ضربان قلب همراه با آرامسازی بر عملکرد و رفتار خیرگی تیراندازان نیمه ماهر [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 54-68]

  • چشم ساکن تاثیر تمرینات چشم ساکن بر تصمیم‌گیری، رفتار ‏خیرگی و یادگیری مهارت سرویس تنیس [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 125-145]

  • چندریختی عامل رشد عصبی نقش چندریختی عامل نوروتروفیکی مشتق از مغز دریادگیری یک مهارت توالی‌دار حرکتی: چالش سیستم های هماهنگی بینایی-فضایی و هماهنگی حرکتی [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 118-135]

ح

  • حافظه تاثیر تمرین تناوبی سرعتی بر مقادیر عامل رشد عصبی هیپوکمپ و عملکرد شناختی رت‌های نر ویستار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]

  • حافظه کاری تأثیر تمرین‌های تصمیم‌گیری بر حافظه کاری والیبالیست‌های ماهر و نیمه ماهر [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 83-98]

  • حرکت تاثیرارائه تغییر پذیر دستورالعمل های تمرینات نوروفیدبک بر زمان واکنش سالمندان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 111-123]

  • حس بازی اثربخشی آموزش بازی‌های بومی-محلی بر اساس ترکیبی از رویکردهای تدریس بازی برای فهمیدن و حس بازی بر تبحر حرکتی دانش‌آموزان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 102-117]

خ

  • خودکارآمدی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس خودکارآمدی داوران (REFS) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 69-86]

  • خودکاری تأثیر سطوح انگیختگی در طول مراحل مختلف یادگیری بر اجرای تکلیف هماهنگی چشم – دست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 25-40]

  • خودگویی اثر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر عملکرد پرتاب دارت با دشواری‌های متفاوت [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]

د

  • دامنة حرکتی تاثیر تمرینات حرکتی در محیط واقعیت مجازی بر دامنۀ حرکتی کودکان فلج مغزی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]

  • دانشجویان اثر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر عملکرد پرتاب دارت با دشواری‌های متفاوت [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]

  • دانشجویان مقایسۀ رشد اجتماعی در دانشجویان ورزشکار (رشته‌های تیمی و انفرادی) و غیرورزشکار دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 41-54]

  • دانش و درک تعیین روایی و پایایی پرسش نامه دانش و انگیزه سواد جسمانی برای کودکان ۸ تا ۱۰ ساله اصفهان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 23-39]

  • داوران ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس خودکارآمدی داوران (REFS) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 69-86]

  • دستکاری تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های عملکردی و اضطراب مرتبط با ترس از افتادن در سالمندان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 87-101]

  • دشواری اثر خودگویی آموزشی و انگیزشی بر عملکرد پرتاب دارت با دشواری‌های متفاوت [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 37-51]

  • دید ورزشی مقایسه اثر تمرینات دید ورزشی با و بدون موقعیت ویژه هاکی این لاین بر سرعت و زمان واکنش کل بدن هاکی‌‏بازان این لاین [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 89-110]

ر

  • رشد اجتماعی مقایسۀ رشد اجتماعی در دانشجویان ورزشکار (رشته‌های تیمی و انفرادی) و غیرورزشکار دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 41-54]

  • روانسنجی روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه شایستگی حرکتی نوجوانان (AMCQ) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 53-72]

  • روایی روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه شایستگی حرکتی نوجوانان (AMCQ) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 53-72]

  • روایی سازه ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس خودکارآمدی داوران (REFS) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 69-86]

  • روایی و پایایی تعیین روایی و پایایی پرسش نامه دانش و انگیزه سواد جسمانی برای کودکان ۸ تا ۱۰ ساله اصفهان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 23-39]

  • رویداد رقابتی تأثیر تصویرسازی استراتژی بازی و تصویرسازی مهارت حرکتی بر عملکرد ورزشی جوانان در کاراته [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • رویکرد انفرادی مقایسه رویکردهای آموزش انفرادی، زوجی و مشارکتی بر یادگیری کاتای هیان‌شودان شوتوکان کاراته [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 73-88]

  • رویکرد زوجی مقایسه رویکردهای آموزش انفرادی، زوجی و مشارکتی بر یادگیری کاتای هیان‌شودان شوتوکان کاراته [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 73-88]

  • رویکرد مشارکتی مقایسه رویکردهای آموزش انفرادی، زوجی و مشارکتی بر یادگیری کاتای هیان‌شودان شوتوکان کاراته [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 73-88]

  • ریز مغذی ها تأثیر تمرینات تناوبی و مکمل کوئرستین بر عوامل اثرگذار شناختی BDNF و CREB در هیپوکامپ مغز موش‌های مبتلابه سرطان کولون [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 34-53]

ز

  • زمان واکنش مقایسه اثر تمرینات دید ورزشی با و بدون موقعیت ویژه هاکی این لاین بر سرعت و زمان واکنش کل بدن هاکی‌‏بازان این لاین [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 89-110]

س

  • ساکاد تاثیر تمرین بازخورد زیستی ضربان قلب همراه با آرامسازی بر عملکرد و رفتار خیرگی تیراندازان نیمه ماهر [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 54-68]

  • سالمند تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های عملکردی و اضطراب مرتبط با ترس از افتادن در سالمندان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 87-101]

  • سالمندی تاثیرارائه تغییر پذیر دستورالعمل های تمرینات نوروفیدبک بر زمان واکنش سالمندان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 111-123]

  • سرطان کولون تأثیر تمرینات تناوبی و مکمل کوئرستین بر عوامل اثرگذار شناختی BDNF و CREB در هیپوکامپ مغز موش‌های مبتلابه سرطان کولون [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 34-53]

  • سرعت مقایسه اثر تمرینات دید ورزشی با و بدون موقعیت ویژه هاکی این لاین بر سرعت و زمان واکنش کل بدن هاکی‌‏بازان این لاین [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 89-110]

  • سواد جسمانی تعیین روایی و پایایی پرسش نامه دانش و انگیزه سواد جسمانی برای کودکان ۸ تا ۱۰ ساله اصفهان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 23-39]

ش

  • شاخص عملکردی تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های عملکردی و اضطراب مرتبط با ترس از افتادن در سالمندان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 87-101]

  • شایستگی حرکتی روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه شایستگی حرکتی نوجوانان (AMCQ) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 53-72]

  • شناختی تأثیر سطوح انگیختگی در طول مراحل مختلف یادگیری بر اجرای تکلیف هماهنگی چشم – دست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 25-40]

ص

  • صدای گفتاری تاثیر دشواری تکلیف شناختی و صدای گفتاری بر نوسان قامت [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]

ع

  • عامل رشد عصبی تاثیر تمرین تناوبی سرعتی بر مقادیر عامل رشد عصبی هیپوکمپ و عملکرد شناختی رت‌های نر ویستار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]

  • عملکرد شناختی تاثیرارائه تغییر پذیر دستورالعمل های تمرینات نوروفیدبک بر زمان واکنش سالمندان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 111-123]

  • عملکردشناختی تاثیر تمرین بازخورد زیستی ضربان قلب همراه با آرامسازی بر عملکرد و رفتار خیرگی تیراندازان نیمه ماهر [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 54-68]

ف

  • فراخوانی تأثیر تمرین بدنی و الگوی مشاهده‌ای انتخابی و اجباری بر میزان انگیزه درونی و یادگیری شناختی مهارت شوت جفت بسکتبال: با رویکرد نیازهای روانشناختی پایه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 5-23]

  • فراهم ساز تأثیر قیود دفاعی بر رفتارهای نقطه یابی حرکتی هندبالیست های نخبه [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 17-35]

  • فرضیه پیش برنامه ریزی تاثیر تمرینات چشم ساکن بر تصمیم‌گیری، رفتار ‏خیرگی و یادگیری مهارت سرویس تنیس [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 125-145]

  • فلج مغزی تاثیر تمرینات حرکتی در محیط واقعیت مجازی بر دامنۀ حرکتی کودکان فلج مغزی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]

ق

  • قید تکلیف تاثیر دستکاری قیود تکلیف بر شاخص های عملکردی و اضطراب مرتبط با ترس از افتادن در سالمندان [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 87-101]

  • قیود بومشناختی تأثیر قیود دفاعی بر رفتارهای نقطه یابی حرکتی هندبالیست های نخبه [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 17-35]

ک

  • کاراته مقایسه رویکردهای آموزش انفرادی، زوجی و مشارکتی بر یادگیری کاتای هیان‌شودان شوتوکان کاراته [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 73-88]

  • کاراته تأثیر تصویرسازی استراتژی بازی و تصویرسازی مهارت حرکتی بر عملکرد ورزشی جوانان در کاراته [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 1-16]

  • کلیدواژه‌ها: انگیزه تعیین روایی و پایایی پرسش نامه دانش و انگیزه سواد جسمانی برای کودکان ۸ تا ۱۰ ساله اصفهان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 23-39]

  • کنترل توجه تدوین مدل ارتباطی اضطراب صفتی با مولفه‌های سبک‌ توجه در دانشجویان ورزشکار [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 5-21]

  • کنترل ناهشیار تاثیر دشواری تکلیف شناختی و صدای گفتاری بر نوسان قامت [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]

  • کوئرستین تأثیر تمرینات تناوبی و مکمل کوئرستین بر عوامل اثرگذار شناختی BDNF و CREB در هیپوکامپ مغز موش‌های مبتلابه سرطان کولون [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 34-53]

  • کودکان تاثیر تمرینات حرکتی در محیط واقعیت مجازی بر دامنۀ حرکتی کودکان فلج مغزی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]

م

  • مدل تأثیر تمرین بدنی و الگوی مشاهده‌ای انتخابی و اجباری بر میزان انگیزه درونی و یادگیری شناختی مهارت شوت جفت بسکتبال: با رویکرد نیازهای روانشناختی پایه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 5-23]

  • مهارت پیگردی تأثیر سطوح انگیختگی در طول مراحل مختلف یادگیری بر اجرای تکلیف هماهنگی چشم – دست [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 25-40]

  • موج بتا تاثیرارائه تغییر پذیر دستورالعمل های تمرینات نوروفیدبک بر زمان واکنش سالمندان [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 111-123]

ن

  • نقطه یابی حرکتی تأثیر قیود دفاعی بر رفتارهای نقطه یابی حرکتی هندبالیست های نخبه [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 17-35]

  • نمایش تأثیر تمرین بدنی و الگوی مشاهده‌ای انتخابی و اجباری بر میزان انگیزه درونی و یادگیری شناختی مهارت شوت جفت بسکتبال: با رویکرد نیازهای روانشناختی پایه [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 5-23]

  • نوجوانی روانسنجی نسخه فارسی پرسشنامه شایستگی حرکتی نوجوانان (AMCQ) [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 53-72]

  • نوسان قامت تاثیر دشواری تکلیف شناختی و صدای گفتاری بر نوسان قامت [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 69-81]

و

  • واقعیت مجازی تاثیر تمرینات حرکتی در محیط واقعیت مجازی بر دامنۀ حرکتی کودکان فلج مغزی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]

  • والیبال تأثیر تمرین‌های تصمیم‌گیری بر حافظه کاری والیبالیست‌های ماهر و نیمه ماهر [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 83-98]

  • ورزشکاران بیش‌فعال/ نقص‌توجه اثربخشی تحریک جریان مستقیم فراجمجمه‌ای بر توجه مداوم دیداری دانش‌آموزان بیش‌فعال/نقص‌توجه ورزشکار [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 17-33]

  • ورزشکار و غیرورزشکار مقایسۀ رشد اجتماعی در دانشجویان ورزشکار (رشته‌های تیمی و انفرادی) و غیرورزشکار دانشگاه فرهنگیان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 41-54]

  • ویژگی‌های روان‌سنجی تعیین روایی و پایایی پرسش نامه دانش و انگیزه سواد جسمانی برای کودکان ۸ تا ۱۰ ساله اصفهان [دوره 14، شماره 4، 1401، صفحه 23-39]

ه

  • هاکی این لاین مقایسه اثر تمرینات دید ورزشی با و بدون موقعیت ویژه هاکی این لاین بر سرعت و زمان واکنش کل بدن هاکی‌‏بازان این لاین [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 89-110]

  • همسانی درونی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخة فارسی مقیاس خودکارآمدی داوران (REFS) [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 69-86]

  • همی پلاژی تاثیر تمرینات حرکتی در محیط واقعیت مجازی بر دامنۀ حرکتی کودکان فلج مغزی [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 1-15]

  • هندبال تأثیر قیود دفاعی بر رفتارهای نقطه یابی حرکتی هندبالیست های نخبه [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 17-35]

  • هیپوکامپ تأثیر تمرینات تناوبی و مکمل کوئرستین بر عوامل اثرگذار شناختی BDNF و CREB در هیپوکامپ مغز موش‌های مبتلابه سرطان کولون [دوره 14، شماره 2، 1401، صفحه 34-53]

  • هیپوکامپ تاثیر تمرین تناوبی سرعتی بر مقادیر عامل رشد عصبی هیپوکمپ و عملکرد شناختی رت‌های نر ویستار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]

ی

  • یادداری مقایسه رویکردهای آموزش انفرادی، زوجی و مشارکتی بر یادگیری کاتای هیان‌شودان شوتوکان کاراته [دوره 14، شماره 1، 1401، صفحه 73-88]

  • یادگیری تاثیر تمرین تناوبی سرعتی بر مقادیر عامل رشد عصبی هیپوکمپ و عملکرد شناختی رت‌های نر ویستار [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 41-54]

  • یادگیری حرکتی اثر همزمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای و یادگیری مشاهده ای بر ‏یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 55-67]

  • یادگیری مشاهده ای اثر همزمان تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه ای و یادگیری مشاهده ای بر ‏یادگیری مهارت پرتاب آزاد بسکتبال [دوره 14، شماره 3، 1401، صفحه 55-67]